- 07 mei 2019
- Door Jade Lambrecht
- | 5 min. leestijd
DE COMEBACK VAN GUIMAUVES & MARSHMALLOWS
De geschiedenis van guimauve, spek en marshmallow is terug te voeren naar dezelfde oeroude stamvader. Vandaag spreken deze zoetwaren een publiek aan van 4 tot 99 jaar. Terwijl de verkoop van guimauves vooral boomt rond Sinterklaas en Pasen, kent het luchtigere spek/marshmallow een vrijwel constante verkoop. Laat de consument kennismaken met de eerlijke smaken en texturen van (semi)artisanale producten en ga zelf aan de slag, of maak een weloverwogen keuze uit het uitgebreide assortiment van leveranciers.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.