- 27 januari 2020
- Door Marie Verhulst
- | 7 min. leestijd
Brusselse chocolatier mary blaast 100 kaarsjes uit
Maison Mary heeft al een rijkgevulde geschiedenis achter de rug. Mary Delluc startte in 1919 haar eigen chocolaterie, wat toen erg uitzonderlijk was als vrouw. Al snel veroverde Delluc de harten van heel wat chocoladeliefhebbers met haar creaties. Na haar overlijden kwam het merk echter even in de vergetelheid. Tien jaar geleden blies Olivier Borgerhoff er echter nieuw leven in, met succes. Op tien jaar tijd is de omzet maar liefst vertienvoudigd. Het merk staat sterker dan ooit en is klaar om de wereld verder te veroveren.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.