welke impact heeft covid-19 op consumenten?

Met de komst van covid-19 is er op korte termijn veel veranderd, zo ook voor de consument. Met de sluiting van de fysieke winkels werden we met z’n allen voor een voldongen feit geplaatst; online aankopen werden het nieuwe normaal en bedrijven in de retailbranche probeerden het hoofd boven water te houden. Maar hernemen we onze oude gewoontes na de coronacrisis of moeten we ons klaarmaken voor het nieuwe normaal? De beroepsvereniging Choprabisco organiseerde een online lezing waarin Prof. Gino Van Ossel (Vlerick Business School) vooruitblikt en zijn visie deelt op de consument na de coronacrisis.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Chocolaterie 

Chocolaterie maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.