- 19 november 2019
- Door Mieke Masyn
- | 4 min. leestijd
9 trends voor de toekomst van uw zaak
Taste Tomorrow is het grootste consumentenonderzoek ter wereld. Eerder bevroeg Puratos in 2011 en 2015 al consumenten naar hun voorkeuren, onder meer op het vlak van chocolade. Dat herhaalden ze dit jaar opnieuw.Uit het onderzoek, dat in primeur op de Belgium Chocolate Summit werd voorgesteld, komen negen grote trends naar voren, die een invloed zullen hebben op de chocolade van de toekomst.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.